Home > lifehacking > Moleskine VS Field Notes

Moleskine VS Field Notes

fieldnotes.jpg

Ik gebruik al een aantal jaren een Moleskin notitieblokje omdat dit gewoon de beste zijn die er bestaan. Het is prima materiaal, goed schrijfbaar en heeft een handig opbergvakje. Een Moleskin is alleen niet altijd even handig om mee te nemen. Zo gaat de rug wel een stuk en is het boekje te dik om in je broekzak te doen. Nu kwam ik op internet een Amerikaans bedrijfje tegen die Field Notes boekjes maken. Dit zijn dunne boekje die ook kwalitief zeer goed zijn. Ik weet dat Moleskin nu ook zo’n boekjes heeft, maar de Field Notes is weer eens wat anders 😉

Ik heb me dus een Field Notes abonnement genomen (gelimiteerd op 100 abonnementen per serie) en ik ben benieuwd hoe ze bevallen. Per kwartaal krijg ik een zending toegestuurd incl. een aantal goodies 🙂

Aangezien ik een “gadget” lover ben, kon ik dit niet weerstaan…. nu nog wachten tot ze binnen komen.

Kijk zelf maar ook eens op http://fieldnotesbrand.com

Field Notes

My Field Notes pack..

Categorieën:lifehacking
  1. Joris
    13/07/2010 om 17:58

    En? Bevallen ze?

  2. 13/02/2010 om 18:32

    This is a positive blog posting regarding Field Notes! 🙂

  3. Erwin Penders
    13/07/2010 om 19:10

    jazeker! heb ook het 12 maanden abonnement wat ze aanbieden.. nu hebben ze een special edition van alle 50 staten.. leuk om te hebben..wel beetje duur.. maargoed 😉

  1. 17/12/2009 om 18:02

Geef een reactie

